Mi az az Employer Branding, hogyan alakítható ki egy munkáltató hiteles márkája, miért fontos ez a meglévő és a potenciális új alkalmazottaknak, és hogyan mérhető a márkaépítésre fordított energia megtérülése?

Az employer branding, azaz a munkáltatói márkaépítés hatványozottan fontos terület lett az elmúlt években, ahol a minőségi munkaerő hiánya minden magas szinten szolgáltatni vágyó hazai vállalkozást érzékenyen érint. Mit tehetnek a HR-esek ilyen helyzetben, hogyan tudják a cégek magukra irányítani a figyelmet a vágyott alkalmazottak körében? 

Hogyan tudnak kitűnni a zajból a cégek úgy, hogy a kommunikációjuk egyben hiteles és valóságos is legyen? 

Az Open Office Podcast első adásában Horváth Ádám, a Brandfizz employer branding ügynökség vezetője, Chief Sparkle Offizzer-e avatja be a hallgatókat a munkáltatói márkaépítés titkaiba és válaszolja meg a fenti, sokakat foglalkoztató kérdéseket. Mindezeket sok humorral és valós tapasztalatból szerzett, itthoni és nemzetközi sztorikkal támasztja alá Ádám.

A podcast első adásában érintjük az alábbi témákat, sok más egyéb mellett:

  • megismerkedhetünk az employer branding fogalmával és valódi jelentésével
  • valódi, nagyvállalati példákat kapunk a jól és rosszul alkalmazott munkavállalói márkaépítés eseteire
  • megismerhetjük, hogy milyen kihívásai vannak a mai HR szakmának és hogyan hat az employer branding a fluktuáció csökkentésére
  • valódi módszertant ismerünk meg az employer branding mérhetőségére, amit minden vállalatvezetőnek ismernie kell
  • végigmegyünk a márkák munkavállalók felé megalkotott arculatának kialakítási lépésein
  • beszélgetünk arról, hogy hogyan tud a munkahelyi környezet hatni a munkavállalókra, mennyiben tud a munkatér fluktuációt csökkentő hatással bírni, és ez miként illeszthető be a munkáltatói márka elemeibe

Ha érdekel a hazai HR szakma, a munkáltatói márkaépítés, ha a Te cégedben is problémát okoz a magas fluktuáció vagy úgy érzed, szeretnél többet tenni a meglévő kollégák megtartásáért, ez az adás neked szól – ahogy ez elmondható az Open Office további leendő felvételeire is, melyek kétheti rendszerességgel látnak majd napvilágot.

A Brandfizz Magyarország első employer brandingre specializálódott ügynökségeként üzleti célokat támogató, munkavállalói élményciklusra alapozott integrált employer branding stratégia alkotásban, valamint integrált & mérhető employer branding kivitelezésben nyújt átfogó támogatást.

A Brandfizz honlapja: https://brandfizz.hu/

A podcast házigazdája Paukovics Gábor, a Kinnarps workplace szakértője, az élhető, jól kialakított, produktivitást és jó munkahelyi környezetet támogató irodák szakértője.

A Kinnarps Hungary honlapja: https://kinnarps.hu 

Az adások emellett elérhetők további felületeken is, így a Google Podcasts appban és számos más podcast applikációban, sőt már a Kinnarps YouTube csatornáján video formátumban is.

Az Open Office podcast adások menedzsmentjét a BROCASTERZ Podcast Ügynökség csapata végzi. Ha szeretnéd jobban megismerni őket: brocasterz.com

Leave a Reply

All rights reserved Salient.