Biztos vagy benne, hogy optimálisan használod ki az irodád nyújtotta kapacitást? Vajon milyen fejlett módszerekkel lehet mérni ezt és miért célszerű munkáltatóként most még inkább kiemelt figyelmet szentelned ennek a kérdéskörnek? Mit tehet egy vezető annak érdekében, hogy az irodai környezet optimalizálása ne okozzon bizonytalanságot a munkavállalókban?

Paukovics Gábor az Open Office podcast legújabb epizódjában Patyi Lászlóval, az Invensol Kft. alapítójával beszélgetett. László abszolút jártasnak számít a témában, hiszen az általuk kidolgozott szoftveres megoldás, illetve applikáció segítségével bármely irodai környezet kihasználtságának optimalizálása tűpontosan megvalósítható.

Miért aktuális az irodák kihasználtságának kérdésköre? Habár a pandémiás szituáció enyhülését követően szép lassan kezdünk visszatérni az irodákba, az egészségügyi szempontok miatt azonban jelentősen más környezetre számíthatunk. Erre pedig nem árt előre felkészülni.

Hogy milyen kérdéseket érintettünk az Open Office podcast aktuális adásában? Többek között arról volt szó, hogy:

  • hogyan viszonyulnak a dolgozók a munkaasztaluk megosztásához? Miként jelenik meg a „bizonytalanság faktor” a kérdés kapcsán?
  • milyen régóta fennálló problémákra mutatott rá a koronavírus járvány az irodai környezet kihasználásával kapcsolatban?
  • miként lehet pontos méréseket végezni egy iroda kihasználtságáról?
  • miért pont az SSC szektor részéről jelentkezik elsősorban igény az irodai környezet optimalizálása iránt?
  • létezik-e egyáltalán az a szituáció, amikor egy adott napon mindenki bent van az irodában?
  • miért fontos munkáltatói szempontból tudatosan kommunikálni a dolgozók irányába, hogy nem pusztán „elvesszük az asztalod”, hanem cserébe rengeteg dolgot kapsz is?
  • átlagban hány napot töltenek home office-ban az SSC szektor dolgozói hazai viszonylatban?
  • miért kiemelten fontos a kölcsönös rugalmasság és bizalom a munkáltató és munkavállaló viszonyában?
  • a csökkenő kiadások mellett milyen előnyök származhatnak még az iroda kihasználtságának optimalizálásából?
  • miért fontos tisztában lenni menedzsment szinten azzal, hogy egy komplex helyzetre nincsenek egyszerű megoldások?
  • illetve miért kell meghagyni a választás szabadságát a dolgozóknak?

Akár munkáltatóként, akár munkavállalóként hallgatsz bele az új epizódba, sokkal felkészültebben várhatod majd az irodába történő visszatérést.

Hogyha kérdeznél Lászlótól, akkor kattints az https://invensolsam.com/ honlapjára, ahol megtalálhatod az elérhetőségeit.

A podcast házigazdája Paukovics Gábor, a Kinnarps concept manager-e, az élhető, jól kialakított, produktivitást és jó munkahelyi környezetet támogató irodák szakértője.

A Kinnarps Hungary honlapja: https://kinnarps.hu

Iratkozz fel az Open Office Podcast adásaira a kedvenc podcast lejátszódban:

Spotify: https://open.spotify.com/show/1IS5PTlQtRmnSeCMSAsFrF?si=C-gWj4jOTyWVdjzHnBRVKQ 

Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/hu/podcast/open-office-podcast/id1480704800

Castbox: https://castbox.fm/channel/Open-Office-Podcast-id2378664?country=us

Soundcloud: https://soundcloud.com/openofficepodcast

Az adások emellett elérhetők további felületeken is, így a Google Podcasts appban és számos más podcast applikációban.

Leave a Reply

All rights reserved Salient.